Alla inlägg under december 2011

Av ida - 6 december 2011 16:02

Hej Hej!! Idag har jag varit med ida och hon följde med mig hem efter skolan

När vi kom hem så fikade vi och sen så hade vi IIIIIIINNNNNNNNNNNGGGGGGGGGEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTT
TTT

att göra sen frågade vi mamma om hon visste nått vi kunde göra och då sa hon att vi kunde baka pepparkakor så då gjorde vi de   så nu har vi bakat 3st plåtar med pepparkakor

Ida ska äta middag hos mig idag,vi ska äta spagetti och köttfärsås, men min pappa gör snuskig köttfärsås tycker jag XD

Nu ska vi gå in på www.karaokeparty.se och sjunga!!


Hejj råå!<3

//Emma o Ida 

Av ida - 5 december 2011 18:41

heej!! :) idag har jag varit med Aylin efter skolan och de va jätte skojigt!!

Vi gjorde inge intressant... Men nu fan så har jag varit BUSIG!!!!!!!!!!



Jag har klippt luggen alldeles själv asså så den har blivit kortare för att förut så va den låång så den hängde över ögonen men nu så är den lixom "åvanför" ögenen. Men de va typ bara de jag vill säga... Men jag kommer iaf kanske ladda upp en bild imorgon :D så ni får se luggen såklart!!


Kramiis! /Emma

Av ida - 4 december 2011 18:56

                                                  
             Hellu!!

Idag har ja varit med en kompis, o de va jätte kul!! Vi va hemma hos mig meen vi gjorde inte så mycke...

Eller joo, vi va "modeller", för min storasyrra va oxå med en kompis som heter Matilda och min syrra har en kamera så då ville dom ta kort på oss. Då lockade Matilda håret på mig och jag tog på mig "julkläder". (de skulle va julkort)

Och sen så tog dom kort på oss och dom blev jätte fiina <33


Och eftersom att de är andra advent idag så fickade jag, Aylin (min kompis, tror inte jag har sagt vad hon heter) och mamma. Vi åt nått som hette typ saffransvanilj hjärtan tror jag, men de var iaf jätte gott!!

Hejj råå!!


//Emma

Av ida - 3 december 2011 09:53

Hejj!<3 nu är jag med Ida :D Min mamma och pappa har farit till sundsvall för att dom aka köpa julkappar till mig och syrran!! så jag sak vara med ida idag så jag inte har så tråkigt. vi ska snart fara och köpa godis<3  

Jag ska äta middag hos Ida idag, vi kanske ska äta tacopaj!! muuuuums!!!!!!!!

Hihi, men nu sitter vi och lyssnar på musik och jag har spelat Petson o findus XD


Hejj råå!<3


//emma och ida  

Av ida - 2 december 2011 20:28

                      Hejj hejj alla bloggare.

Idag var jag på skolan till 13:20.Sen kom jag hem, följde med pappa på bolaget och sen skulle han klippa sig, sen åkte vi och hämtade min lillasyrra och mamma hos nåra kompisar.När vi kom hem så åt vi mat och sen ringde en kompis som heter Angelica.Vi spelade spel, sen gick vi in på datan och sen såg vi på rampljuset och sen barada, sen åkte hon hem.Men det värsta av allt är att VI HAR INGE CHIPS, POPCORN, ELLER INGENTING!!!

Herrå måste gå nu!!

 

 

 

 

//Ida.

Presentation

Hejj!! Vi är två tjejer som heter Emma och Ida som har denhära bloggen! Hoppas ni kommer gilla den och skriv kommentarer + frågor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

idas blogg

Fruity Lime Heart

Ovido - Quiz & Flashcards