Alla inlägg under november 2011

Av ida - 30 november 2011 19:43

Hej alla söta läsare!! Idag har jag varit med en kompiiiiis :D


Hon följde lixom med mig hem och vi hade jätte skojjigt!! När vi kom hem från skolan så gjorde vi toast fast vi hade ingen skinka så vi hade bara ost på XD men dom va goda ändå.

Sen så gick vi in på mitt rum o grejjade lite :P Sen gjorde vi lite andra saker man pallar int att skriva ALLT vi gjorde

Men aa, imorrn ska jag gå till tandläkaren 15:10 och vi slutar 15:00 så mamma ska hämta mig typ 14:45. VILL INTE DIT!

Men efter de så ska jag fara och rida så jag hoppas att de ska bli kul iaf!!

                                  

                     imorrn är de 24 dagar kvar tills jul!! fett skönt asså!!!!!!!!!!!!

Men aa, nu ska jag kolla på denhära bloggen: www.epicfaiil.se så kolla gärna på den bloggen, jag tycker att hon har så coolt hår asså!! jaja,

hejj rå!!<3

//Emmaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Av ida - 29 november 2011 18:42

Hej! fölråååt för att vi inte har bloggat på ett tag men vi hinner ju int!!

Idag har ida följt med mig hem från skolan och vi skulle blogga lite då efter skolan men de glömde vi visst bort x)

Men jag uppdaterar ju nu :) Idaag har ajg ju varit på skolan som vanligt, då skulle vi skriva en "julberättelse"

Man skulle skriva om julen som kommer (julen 2011) eller jaulen som va förra året (julen 2010). Jag skrev om julen 2010 för att jag kommer ihåg mest vad jag gjorde då för jag vet inte riktigt vad jag ska göra i år... men jag blev ganska nöjd med den ;D Jag blev klar med den oxå, sen skulle vi skriva den i typ en liten bok och jag skrev 5 och en halv sida.


Ni kanske inte fattar nått av de jag skriver?? Ja ja, hoppas de iaf :)

Hejj råå!<3

//Emma :P


Av ida - 27 november 2011 12:42

Hellu alla bloggläsare!! Idag är de första advent (fast de kanske ni redan vet XD )

Imorse när jag vaknade så kollade jag lite på tv och åt frukost och sen bakade jag, mamma och min syrra pepparkakor.

Och ikväll typ klockan 5 så ska jag på skyltsöndag nere på stan :)


                        ---------------------------------------------------------------------------

Ni kanske kommer ihåg att våran snö hade smällt bort??  DE SNÖAR UTE NU!!  

Jippie!! ganska mycke oxå :D Jag önskar att jag typ kunde göra videoinlägg och visa hur mycke de snöar, fast jag kan ju ta ett kort... Äsch skit i de!

                     -----------------------------------------------------------------------------

                               idag har jag varit på stallet för att min syrra skulle typ ha nån "privat träning" så då följde jag med :P Så vi kom hem därifrån kanske klockan, 12:15 eller nått... Då va jag iaf AS HUNGRIG så då åt jag lite från min kebabtallrik som vi köpte igår

Hejdå!!


//Emma


Av ida - 26 november 2011 19:01

Hej hej bloggen idag har jag varit i Sundsvall.

Jag har köpt en matta, plopp, dricka, tuggummi siggarätter (INTE RIKTIGA)

Mamma och pappa var så snål så dom ville inte gå in på IKEA!!


Sen när vi kom hem så åt jag och min lillasyrra pizza =D

Sen gick jag till Emma och vi va inne på www.karaokeparty.com (kolla gärna på den sidan :D )

Jag ska vara hos Emma till typ 20:15




//Ida

Av ida - 26 november 2011 09:33

Hejj!! Nu sitter jag och lyssnar på musik och så. Men en sak är så dåligt!!


                  DE HAR INTE KOMMIT NÅN SNÖ!!!!!!!!!!!!!!!!

eller för en stund (några dagar sen) sen då va de snö sen blev det typ 5 grader varmt och då smälte snön bort  

 för några år sen  jag tror de va 2007 så va de int eheller nån snö. Fast jag kan ju egentligen inte veta om dec är snö på julafton eller inte för de är ju inte jul än. Imorron kanske de börjad dö snöa as mycket?? aa, nu ska jag gå och ta fram lite adventsaker för imorron är de ju 1:a advent :)

Hejdå!!


//Emma

Av ida - 24 november 2011 19:27

Hej alla sötnosar!! Jag har nyss duschatoch nu sitter jag på min säng och lyssnar på musik och bloggar, jag har nyss spelat www.stardoll.com    (kolla gärna sidan)



Imorron ska vi åka skridskor på skolan på gympan och jag hoppas att de kommer bli kul!!  

Jag ska åka med min kompis och sen efter skolan så ska hon följa med mig hem så jag vet inte om jag kommer blogga nått då... Jag veet att de har blivit ganska dålig uppdatering men jag pallar inte att blogga varje dag som ALLA andra gör... men men, nu ska jag gå in på www.karaokeparty.com (kolla gärna den sidan oxå :D )

Puss o kram!<3

//Emma


Av ida - 22 november 2011 14:25

Heej alla söta bloggare!! Nu är jag med Emma :D

Vi har druckit oboy och ätit saffransvaniljhjärtan, ni kanske inte vet vad de är men de är typ som en bulle...

Imorron har jag och Emma elevens val och vi har curling, det är roligt!!

Nu ligger och slappar på sin säng, och läser sin frida tidnig!!

Har inget mer att skriva min och Emmas hjärna är tom

Puss o kram!!

 

 

                   // ida och emma


Av ida - 20 november 2011 11:01

Hej allihopa!! Nu sitter jag på min säng och äter lite godis (från igår) och bloggar lite :)

Vet ni vad?? de är en fantastisk sak ute nu... DET SNÖAR!!!!!!! <333 Okejj, de har varit snö ända sen i fredags men ändå?

Meen, igentligen skulle jag vara på ICA nu med mamma och köpa ingredienser, men jag palla inte å följa med XD



Jag ska lägga upp dagens låt som är jätte bra tycker jag iaf:

Krossa alla fönster! Tycker ni den är bra? Hissa ele dissa?

Puss o kram!!

Presentation

Hejj!! Vi är två tjejer som heter Emma och Ida som har denhära bloggen! Hoppas ni kommer gilla den och skriv kommentarer + frågor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

idas blogg

Fruity Lime Heart

Ovido - Quiz & Flashcards