Direktlänk till inlägg 26 december 2011

Mina julklappar!

Av ida - 26 december 2011 08:28

                                                  
          HEJ!! :D

Nu tänkte jag säga/skriva vad ja har fått i julklapp   

1. två grafitti nagelack ett rosa och ett svart

2. påslakarn (eller hur de nu stavas, sånt som man har på täcket och kudden) med blommor på

3. bokstäver dom man sätter på väggen så de står EMMA (de är med stora bokstäver)

4. Vantar som farmor har stickat själv

5. pennor

6. en korsordsbok 

7. en målarbok med hästar

8. en snökula

9. prenumera på JULIA tidningen

10. pengar, tror att de va 950 kr

sen kanske de va nått mer som jag har glömt att skriva, men jag tror att det va allt :)



Men förlåååt för att jag/vi inte har bloggat på länge men typ när vi sitter och äter julbord på julafton kan jag ju inte bara säga såhära: Jag måste gå och blogga nu. hejj råå lixom!!

och igår så va jag med Aylin och då kollade vi på en hockey match sen va jag hos farmor o farfar tills typ kl 10.

Men nu ska jag äte frukost. Hejj råå!!

//Emma 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:D

Av ida - 25 januari 2012 17:34

Hallojsan!! :D ja visste inte vad rubriken skulle heta så jag tog bara nått ;) Nu sitter jag o kollar på nått program som heter typ what not to wear, och om nu undrar så bloggar jag med mobilen ;) Ni kanske har märkt att vi lägger inte upp så myc...

Av ida - 21 januari 2012 09:24

Hooja!! Nu bloggar jag lite från mobilen :D Nu sitter jag o kollar på tv o äter frukost, ja äter en macka och dricker nån dricka Idag vet jag inte vad jag ska göra... Kanske ska vara med en kompis? :) Jag längtar iaf tills på måndag för då har ...

Av ida - 19 januari 2012 18:08

Heej bloggen!! Skulle bah säga förlåt för att vi inte har bloggat på lämge men vi har inte hunnit!!     Men NUUUUU bloggar ja!!!   Ja har nyss kommit hem från stallet, de va jätte kul!! :D och min bff (aylin min bästa kompis) följde med och kolla...

Av ida - 13 januari 2012 18:44

Tjaa! <3 Ja tänkte blogga lite om vad ja har gjort idag o så ;) Idag hade vi innegympa på skolan o de va ganska drygt, men de va ändå lite kul, fast när man skulle gå upp till gympan (gympasalen efter att man hade bytt om) så behövde man gå igen...

Av ida - 11 januari 2012 17:48

Tjoo!! Ja har inte bloggat på ett tag nu (tror jag) så då bloggar jag nu :) Idag har ja varit på skolan o de va ju ganska drygt som vanligt, men aja Nu sitter jag o kollar på en film på datan som heter tusen gånger starkare, o den är jätte bra :)...

Presentation

Hejj!! Vi är två tjejer som heter Emma och Ida som har denhära bloggen! Hoppas ni kommer gilla den och skriv kommentarer + frågor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

idas blogg

Fruity Lime Heart

Ovido - Quiz & Flashcards