Alla inlägg den 9 december 2011

Av ida - 9 december 2011 17:04

Heeej bloggen!!! ni kanske undrar varför rubriken heter kommentera!!!??? de är iaf för att ni KOMMENTERAR JU TYP ALDRIG! asså de är inte farilgt och de är kul om vi får mycke fler kommentarer!! :D Vi kanske har fått 3 eller 4 kommentarer...


                     -----------------------(byter ämne)-------------------------------

Idag har ja varit på skolan och de va typ as drygt!! Vi hade gympa idag och då skulle vi åka skridskor. (de gör vi varje fredag) Jag åkte med min kompis carro (hon heter Carolina men alla kallar henne carro) vi åkte tills typ 10:10 sen sa dom att vi inte fick åka nå mer för att vi skulle inte hinna tillbaka till skolan om vi stannade lite längre. De va iaf Jätte Skojjigt<3 och idag har de snöat as mycke hela dagen   fast nu har de slutat men de är iaf jätte mycke snö ute nu :D

Imorron så kanske jag ska åka pulka? Men jag ska lägga upp dagens låt och dagens bild nu:

 

det är dagens låt och jag hoppas ni tycker att den är bra!! de gör iaf jag<3


 

Och dagens bild är min älskade katt Willy<33333333

Hejj råå!

//Emma

Presentation

Hejj!! Vi är två tjejer som heter Emma och Ida som har denhära bloggen! Hoppas ni kommer gilla den och skriv kommentarer + frågor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

idas blogg

Fruity Lime Heart

Ovido - Quiz & Flashcards