Alla inlägg under november 2011

Av ida - 18 november 2011 14:21

Hellu<3 Idag ska jag på... UTVECKLINGSAMTAL!!!!!! jag vill inte de, men jag måste ju :(

Vilken tur Ida har för hon har ju redan haft utvecklingsamtla. asså jag vet inte rikktigt vad de är för fel med det han jag hatar att gå på utvecklingsamtla iaf. Nu sitter ja och lyssnar på musik och jag kan lägga upp en låt som jag lyssnar på nu:

Newkid baby? den är ganska bra tycker jag :)

Men nu kommer nog mamma snart hem så hon kan följa med till skolan.


Puss o kram!<3

Av ida - 17 november 2011 18:57

Hej! Idag har jag varit på skolan såklart. O de va inte så kul (de är ju aldrig kul på skolan) XD

Och sen när jag kom hem från skolan så skulle jag fara o rida!!!

då skulle vi typ rida en bana och sen va de ett hinder och så. Juste faaaan oxå!!!! IMON HAR JAG UTVECKLINGSAMTAL!!!!! faan oxå!! jag hatar utvecklingsamtal! jajaja... Imon ska jag på party hon min kompis Johanna. o de kommer att vara idol tema så då ska man klä ut sig till nån som är med i idol, jag ska vara Laila.

Undra om jag kommer att bli snygg? Jag kan ta en bild på mig sen hur jag ser ut när jag har fiksat håret och sminkat sig och så :)

Hejdå!

 

/Emma Och Ida

Av ida - 16 november 2011 19:09

Hej! Nu sitter jag och har inget att göra. Jag har kollat på lite bloggar och nu lyssnar jag på en bra låt :D

Jag äter oxå godis!! Men jaja, idag har jag inte gjort så mycke... vi hade slöjd idag på skolan och jag har syslöjd och de är ganska kul  . idag har jag varit med min kompis´

hon följde med mig hem efter skolan och de va jätte kul :)

Men nu måste jag gå!!

 

Hejdå!

//Emma Och Ida

Av ida - 15 november 2011 14:31

Tjeena alla söta läsare!! Nu bloggar jag från mobileb för första gången.Idag har jag varit på skolan och de va inte så kul... Men man måste ju gå ditNu sitter jag och kollar på tv och har nyss ätit 2 mackorJag tänkte blogga från datan med min syrra sitter där. :( men när hon har gått därifrån så ska jag göra bloggen lite snygg och så :DHejdå!!//Emma

Av ida - 13 november 2011 11:45

Hej hej bloggen idag ska jag fara till min lillsyrras kompis och vara där ett tag!! :D.

Hihi!!.Min syrra tjatar på mig att jag ska gå ifrån datorn men jag vill inte det!!

Av ida - 13 november 2011 08:16

Hejj!! Jag har typ nyss vaknat. Eller aa jag vaknade halv 8 och sen har jag kollat på tv :)

Jag har inte så mycke att skriva om... Jag tror att jag ska kolla på lite bloggar sen  .


Jag ska lägga upp en bra låt, vänta lite:


 

Vad tycker ni? Hissa elller dissa???? Nu ska jag fixa lite på bloggen! Hejdå!!


/Emma

Av ida - 12 november 2011 20:14

Tjollahopp!!! De här är vårat första inlägg på bloggen. Hoppas ni kommer gilla den :)

Nu är jag med en kompis :).

Idag har vi varit och köpt ben o jerrys glass det va jätte gott!! :D Nu ska vi göra bloggen lite snygg!!!

Ses imon :P

//Emma o Ida 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejj!! Vi är två tjejer som heter Emma och Ida som har denhära bloggen! Hoppas ni kommer gilla den och skriv kommentarer + frågor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

idas blogg

Fruity Lime Heart

Ovido - Quiz & Flashcards